czwartek, 3 grudnia 2015

Świeczniki :)

Post ten miałam wstawić już jakiś czas temu , ale czasem mam wrażenie że doba jest za któtka :)
Zbliżają się święta wielkimi krokami , a to oznacza że u mnie będzie coraz to więcej inspiracji i pomysłów :)
Obiecane świeczniki :
Do wykonania pierwszego świecznika potrzebowałam:
-słoik litrowy ,
- klej wilok ,
- sól,
-szyszki które wcześniej pomalowałam .
-gałązki świerku
-sznurek
-klej na gorąco
http://wilamwianki.blogspot.com/

WiłaWianki 

WiłaWianki 

WiłaWianki 

Drugi wykonałam na tej samej zasadzie tylko zmieniłam ozdoby :)
Tu mamy suszoną pomarańczę (kiepsko mi sie wysuszyła , ale jak potrafie tak suszę ;) ), świerk , i reszta tak samo , tylko słoik jest mniejszy gabarytowo :

WiłaWianki 

WiłaWianki 

WiłaWianki 

WiłaWianki 

WiłaWianki 

WiłaWianki 

Jest jeszcze jednen świecznik , ale już mu nie robiłąm odddzielnych zdjęć :)

www.facebook.com/Wiła-Wianki

Tak więc tym miłym akcentem zaczynamy z przygotowaniami do świąt Bożego Nrodzenia :)
W planach mam( jak czas mi pozwoli ) zrobić jeszcze po 4 takie świeczniki z szyszkami i pomarańczą :)

A wam jak się podobają ? 
Pozdrawiam 
-Agnieszka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz