sobota, 5 grudnia 2015

Jelonek w śniegu

Powstał nowy wianek :)
Tu nie robiłam zapowiedzi ale na moim fb była mała zapowiedź tego co miałam zamiar stworzyć :)
I jest ! :)
Za względu na to że mam troche pracy , a poza tym mam równiez swoje obowiązki jako mama, żona i Pani domu :) A do tego dochodzi jeszcze uczelnia , wiec temu tak bardzo ciesze sie z tego gdzy znajdę chwilę czasu tylko dla siebie i moich świątecznych dekoracji :)

Ale przechodząc do meritum :)
Wianek wykonałam z bielonych przeze nie gałązek brzozy , oraz niebieskich(brokatowych) dodatków :)
Sama osobiście za bardzo nie przepadam za brokatowymi dodatkami , ale wiadomo że Święta Bożego Narodzenia kojażą nam się z czymś błyszczącym , w sklepach pełno jest dodatków, i dekoracji właśnie z brokatem , więc i ja postanowiłam pójśc w tę stronę :)





Mam nadzieję że wam się podoba tak jak i mi :) W następnym poście podziele się z wami moimi dekotacjami na choinkę z zimnej porcelany,coś jak masa solna tylko że z sody i skrobi kukurydzianej ale przepis już niedługo :)

Pozdrawiam 
-Agnieszka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz